Liten update

Kanske är tjatigt att säga det men vart tar tiden vägen?!! jag förstår inte de.. om två månader är det julafton.. snart nytt år..
 
Stressmoment för mig.. jul och vad man ska göra.. familjen är splittrad över hela Sverige.. funderade på att åka till morsan igen för jag vill inte vara ensam men julen är ju så dålig om man tänker jobbmässigt blir massa lediga dagar att ta ut..
N pappa är ledig och i Sverige detta år så han kanske vill träffa N. fast fira jul med dem.. hmm vet inte om jag är där än.. speciellt inte om hans "nya" tjej är där... de blir stelt och konstigt.. jag vet inte.. dessa beslut :(
 
Annars är det ganska bra.. N har varit hos tandläkaren igen.. denna gång 3 årskontroll.. de gick bra förutom när de skrapade med den där pinnen.. han blev arg på mig efteråt.. jag hatar den själv men de måste göras...
 
Jag har äntligen fått börja på KBT samtal det känns jättebra.. jag har gått hos en privat för många många år sedan men jag tyckte inte hon var så bra och jag var nog helt fel tid faktiskt.. nu är jag ensam och fokus helt på mig.. de är jättebra :)
 
Ja annars har de inte hänt så mycke... jo mamma o styvfar har varit o hälsat på.. mamma har fått reumatism så hon har jätteont :( det är väldigt jobbigt att se... mamma ska vara pigg o alert o inte åldras överhuvudtaget! :/
 
De var de.. :)
 
Hoppas ni hare bra som läser.. kram till er

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback