Semester

Nu är semestern över och rakt in i hösten... iaf vädermässigt...
 
Semestern har varit bra... kan verkligen inte klaga på vädret.. vi har hängt en hel del hos min vän J och hennes son. jättekul o vi har badat lite.. var lite orolig för att vara hemma fyra veckor med min huligan men de har gått jättebra... :)
 
Sista 1,5 veckan var vi i Sthlm en sväng och hälsade på syrran o firade henne.. fick umgås med kusin från Finland och mina systerdöttrar på Skansen :) dock var de så varmt så vi såg knappt nåra djur :/ men kul iaf :) sen bar det av till Ibiza med familjen... dvs 21 personer totalt :)
 
Jag o N, brorsan o hans pojkar + kompis, syrran o hennes familj, kusinen o man, mamma o styvfar, styvsyster med familj och mammas halvsyster från Alaska med familj :) de var jättebra... fint hotell, massa pooler, sååå varmt.. och trevligt att träffa alla.. firade syrran och mamma... klagade på värmen där för man kunde inte göra något annat än bada men nu skulle jag gärna ha lite av den värmen... man är aldrig nöjd.. haha
 
Jag har hunnit fylla år... :) firade lite grann... man både vill o inte vill fira...
 
Nu är jobbet igång och det är ganska lugnt.. de har inte riktigt kommit igång allt än..  men snart... brukar vara såhär.. jättelugnt o sen kommer allt på en gång...
 
N har de bra på dagis.. har varit trött och ville vara hemma men nu verkar de ha kommit igång igen.. han växer o pratar mer o mer... helt otroligt vad fort de går <3
 
All kärlek till er som läser..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis i efterskott

2016-08-23 @ 09:22:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback