Lite bättre..

Julhelgen och nyår var jättebra... jag tog med min N o åkte till mamma.. skulle åkt hem på nyår men hans far skulle inte ha honom så jag stannade kvar...

Nu är vardagen igång igen o N är otroligt otroligt mammig o följer mig vart jag än går o ropar mamma om han inte ser mig o vägrar sova på kvällarna... han har inte träffar sin far så mycke.. korta aktiviteter o stunder sedan vi kom hem... o i veckan så krockade han och måste operera nyckelbenet så nu vet jag inte när han ska ha N... men lika bra kanske...

Väntar på familjerätten och vi ska bli utreda via soc... känns som att allt aldrig tar slut... :/
Jag har svårt o släppa taget o försöker kämpa på...

I skrivande stund är min systerdotter på besök o de är jättekul :) Vi ska på AW idag med N såklart o på söndag bada... blir väl till brorsan en sväng oxå..
Jäkla massa snö har vi o mer kommer.. uscha.. nu räcker de...

Hare bra ni som fortfarande är kvar :)
 
Just ja glömde säga att jag har börjat träna lite smått... lunchpass endast då jag inte kan gå ifrån på kvällen.. men kändes bra o vara tebax... fick upp ögonen på hur mycke jag gått upp o nu räcker de... tröstätit som fasen... babysteg blir de...

Kommentarer
Postat av: Sara

Kämpa på, allt kommer ordna sig för både dig o Lilleman. Du är helt enastående som kämpar så mycket och går igenom det jobbiga men ändå sätter din son först och du väljer att ta tag i allt.

Styrkekramar till dig!!

2015-01-29 @ 21:13:04
URL: http://teamsaraochshaman.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback