Olof Röhlander

Igår var jag på föreläsning med Olof Röhlander.. min chef rekommenderade honom.. och guuud så bra han var!!!
Bättre än Mia Törnblom faktiskt.. jag hör hört henne oxå.. Olof hade något hon inte har.. humor.. jag skrattade vid ett tillfälle så jag grät... helt sjukt så bra han berättade o hela salongen skrattade.. det var dock nästan som att han pratade om mig om trötthet...
 
Han var suverän.. om ni har möjlighet GÅ OCH LYSSNA på honom...
 
När jag gick hade jag en härlig må bra känsla och med ett stort leende på läpparna...
 
Lunchade en snabbis med några nya mammor o de va kul.. efter föreläsningen åkte jag o handla o massa grejer jag skulle handla var på rabatt.. tjohoo.. :) vilket flyt man kan ha... sen o hämta lillgubben o hem.. vi lekte lite bland höstlöven oxå :) älskar att höra han skratta... han var trött så han somnade tidigt... rakt över mitt huvud :) mys...
en sjukt bra dag... men ändå i bakhuvudet varför är jag ensam... jag hade velat ha någon som fotade när vi lekte (försökte men N kom ti mig o skulle titta) o nån som delade allt med oss... men inte nu...
 
Jag hade iaf en väldigt bra dag igår... trots att jag snorar o att N vaknat tidigt som fasen... :)
 
Idag känns det som jag blivit överkörd av något... trots att jag fått sova hela natten.. vi båda vaknade när kl ringde.. nu är han på dagis o jag på jobbet.. en sak måste jag göra o de är att fixa vinterdäcken på bilen..
 
Imorgon kommer mamma o jag lääängtar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick ett leende på läpparna när jag läste hur bra du hade haft det :)

2014-10-09 @ 18:46:28
Postat av: Sara

Åh vad kul att han var bra, håller på läsa Mias böcker för att få till hoppningen och tävlingen. Kul att du var nöjd :)

2014-10-11 @ 19:59:12
URL: http://www.teamsaraochshaman.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback