Oktober

Oj det är redan oktober.. september gick så himla fort.. o när xet var borta..
Har varit bra... N har haft feber lite grann i helgen o verkar inte vilja äta direkt.. så jobbigt när han inte är 100%.. han springer runt o busar o leker hur bra som helst.. o var med pappa igår..

Snart kommer mamma igen o jag längtar...

Jag har varit på VC o fick veta att min sköldkörtel är lite nedsatt så jag har fått medicin.. får se om de hjälper.. fick medicin mot panikångest oxå men den däckade jag av :/
Sömnbrist har man verkligen jisses... nu börjar jag få ont i halsen men jag kämpar emot...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas medicinen hjälper.

2014-10-07 @ 15:35:46
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
Postat av: Sara

Vad bra att de även kollade sköldkörteln :) Hm den andra medicinen brukar ju vara ganska stark innan kroppen vant sig men kan du få mindre dos eller bara ta till natten så du får sova :)

Kram!!

2014-10-08 @ 20:39:34
URL: http://www.teamsaraochshaman.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback