stressigt som f-n

Ja nu är det otroligt stressigt i mitt liv... massor på jobbet vilket ioförsig är skönt.. tiden går fort då.. men liite väl mycket.. fast jag vet hur jobbet är.. ena stunden massor o sen jättesegt..
trivs sååå bra i våra nya lokaler... :) nu känns det roligt att gå till jobbet..

min lillälskling är så duktig.. han klappar händerna nu, står själv i nåra sekunder o jag såg honom nu ta två steg själv!! :) m har sett de för länge sen men jag trodde honom inte för varje gång han ville visa så satte sig Nico ner.. haha .. men nu såg jag det med egna ögon.. han pekar massor o pratar på.. :) åh han är så fin... kan bara sitta o titta på honom ibland...

hemma händer de saker oxå men det tar jag snart... hihi...

åker iväg med jobbet till Riga i början av april.. några dagar.. usch både vill o vill inte.. :/ har aldrig varit ifrån Nico så länge.. :(
fast det ska bli kul för det är länge sen vi fick resa med jobbet..

ne dags o sätta fart.. vintern kom tillbaka men solen är iaf här.. :)

Kommentarer
Postat av: Mli - Mamma till Elton ♥

tack tack så mycket :D

2014-03-20 @ 18:28:31
URL: http://idamli.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback