förkyld..

min plutt har blivit förkyld.. :( de gör ont i hjärtat när han har så svårt o andas på natten o sover dåligt... han hatar verkligen när man rör hans näsa han börjar gallskrika.. nässug är numera uteslutet.. näsdroppar går med protester att få in.. hoppas verkligen han blir frisk snart...
ville inte lämna honom idag....

igår var jag på jobbmöte på kvällen.. har inte träffat min plutt mycke i veckan.. det är tyvärr nackdelen med att jobba men men.. längtar till helgen destomer..

hoppas ni hare bra därute..
 
 
jaha då kollade man facebook o ser att mitt ex ex har förlovat sig.. tog bort honom förut men han ville adda mig igen så gjorde det.. men nu är han borta för good.. vill inte veta.... it was not meant to be..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh hoppas han blir frisk snart då.
Benjamin är också förkyld,eller mest hosta.
Jag likaså... Många som är sjuka nu.

2014-03-13 @ 10:02:10
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
Postat av: Anna

Hej.
Jag vet att jag är väldigt dålig på att höra av mig men nu kände jag att jag ville skicka över en kramiz till dig. /Anna

2014-03-14 @ 21:41:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback