födelsedag..

ja i helgen var det Ms födelsedag.. i fredags var vi på ärenden o kom hem på kvällen för o fixa o greja.. o va med N såklart..

jag fick sovmorgon på lördagen o tyvärr sömnbrist för M när då N inte alls ville sova på lörd.. el jo lite sömn fick vi.. sen fixa o greja inför firandet.. folk kom lite smått och grillandet var igång.. N va blyg o klängde sig fast hos mig heeeela kvällen... inte ens farbror dög.. farmor gick bra ibland sen var det bara mamma.. klagade iförsig inte :) latinos är trevliga människor men att de ska gå med skor inne blir jag tokig på.. M sa till flera ggr o även jag.. sånt här gör mig tokig.. de är hemma hos mig o jag har en bebis som kryper på golvet.. fattar man inte det?!! när N väl somnat så pratade någon högt o jag sa ifrån... hon sa sen något på spanska om skor el nåt.. jag förstod ungefär vad hon menade.. tänkte säga vad sa du? men hon hade gått o sen började alla gå... spelar ingen roll för mig.. jag tänker på mitt barn i första hand inte vad dem tänker om mig.. om de inte förstår o respekterar mig, mitt barn o mitt hem så kan de gå!
M fortsatte sen med nåra kompisar som stannade o jag städade köket.. sen gick han ut o jag somnade.. tills han väckte mig... :/

Igår blev det till att städa igen då.. golvet va blääää så äckligt o N fick i sig stenar men jag fick ut de iaf.. va så irri igår.. :(
N klängde sig fast vid mig.. gick väl sådär med städandet då..

I veckan åker jag iväg med jobbet.. jag har en klump i magen o lämna N... jag vill men jag vill inte åka...

Igår blev snuttisen 10 månader!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh,vad irriterande när dom går in med skorna... :(

Ha en trevlig resa.

2014-03-31 @ 19:56:46
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback