Sorry

men jag är verkligen dålig på att uppdatera!!
min sötis är frisk nu.. eller så frisk man kan bli då man har tandsprickning.. ja hans tänder har äntligen dykt upp.. han är då ingen gullplutt alla ggr nu.. haha.. hoppas de går över snart han har så ont..

annars flyter det på.. nu har jag semester och är hemma med min sötis heltid.. juli är jag mammaledig tills han börjar på dagis.. har dock fortfarande inte hört något :/

massa småsaker har säkert hänt.. men jooo sötisen har fyllt ett år!!!

han är ett år.. det är ofattbart.. vi hade lite kalas för honom mammagruppen kom o pappa, farmor o farbror såklart.. o morbror o kusinerna.. blev en helg av firande.. det var kul.. kan inte förstå att det har gått ett år..

jepp liten update.. tittar väl in nångång.. :) annars är jag på facebook...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj oj oj vad tiden går fort!! Redan 1 år! Måste komma hem snart till Sverige och träffa sötisen!

Ha det bra
Kram

2014-06-12 @ 03:10:37
URL: http://littleredskirt.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback