Njuter

Njuter av att vara hemma med min guldklimp trots att dagarna kan bli heelt annorlunda beror på hur han är... inatt vaknade han halv två o var vaken till ca fyra.. suck.. han har då bara sovit en gång o nu somnade han 19.. får se då när han vaknar sen/inatt/imorron..

Vi har varit med mamsen nu i några dagar.. känns bra.. midsommar var vi med min vän J och hennes familj.. vi var på hägnan också.. mys..
sen rullar det på.. känns som det är fullt upp med allt.. vet inte hur man ska hinna när man sen börjar att jobba :/

Nico har förresten fått dagisplats där jag inte ville.. men jag står kvar i kön.. så jag hoppas på nåt annat..

Jepp lite varmare hade varit skönt så man kunde promenera mer... eller vara ute mer..

Ja nu orkar jag inte skriva mer ska ta lite egen tid o passa på när han sover.. har betalat räkningar..

Har gjort bilder på Nico..
Här kommer en från när han var åtta månader..


Och en från han är 1 år....
 
Jag valde nu en annan fotograf för det strulade med den första som jag inte rekommenderar nu!! så dålig service får man leta efter.. .blääää.... jättebra bilder förutom då beskäringen som ni ser ovan men bra bilder..
 
Nu blir det inga fotograferingar på ett tag.. de är tyvärr inte billigt...
 
Och ha en bra kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback