:(

Sista veckan som jag är riktigt hemma med Nico.. nästa tisdag börjar inskolningen till dagis o jag har såååååå ont i magen bara jag tänker på de :(
Tiden har gått så otroligt fort o jag är inte redo ännu!!!
Jag vill vara hemma med honom mera... jag får seriöst ont i magen när jag tänker på det.. o att han hamnar på dagis som jag inte sökt stör mig.. :/ jag står iaf i kö ti något annat...

Augusti månad snart o även min födelsedag/vad som skulle varit min förlovningsdag... sitter o kollar på ett bröllopsprogram om Beverly Hills brudar... såå snygga klänningar o jag hoppas verkligen jag får gifta mig nån dag..

Funderar om jag ska åka på konserten o ti syrran.. jag vet inte hur jag ska göra.. :/ hatar dessa beslut...

Nico har somnat så ska ha egen tid man vet aldrig när han vaknar.. har varit sååå jobbigt med sömnen...

måste också säga att jag äällllskar värmen som vi har nu men är jobbigt för Nico o de är så varmt i lgh.. men känns som man är utomlands...

ok hare bra.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.

Du har det inte lätt nu men ge stället en chans, och är det något som inte känns bra eller som du inte är nöjd med så säg det till personalen. Hur du mår osv känner ett barn lätt av...! Kram på dig/Anna

2014-08-01 @ 12:50:40
Postat av: sara

Hoppas verkligen det blir bra trots allt och Nico märker förhoppningsvis ingen skillnad ;) Sen kanske ni kan få byta så det blir det du vill och som är närmare dig :) Kram!!

2014-08-04 @ 21:26:46
URL: http://teamsaraochshaman.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback