Ångest..

Ja jag har väldig ångest just nu... tiden går sååå fort.. för fort.. det är redan mitten av juli och snart ska min plutt börja på dagis och jag vill verkligen inte!! Jag vill vara hemma med honom ett tag till.. se alla nya saker han gör o lär sig... han är så duktig på att förstå.. borsta tänderna o han går till toaletten.. ja de är väl typ de.. när de är mat går han inte direkt till bordet.. haha.. men han förstår så mycket o gör så roliga saker... jag vill inte missa de :( sen att jag fick heeelt fel dagis känns såklart i magen.. det är så långt åt fel håll man kan komma.. hade inte ens sökt där.. men står i kö till något annat...

Annan ångest jag har är att jag snart fyller år.. att jag fyller 25 år har jag inte ångest över.. hehe.. ne jag fyller faktiskt jämnt fast inte 25 får lägga på 10 år till.. jisses.. ne jag har iaf inte ångest över de.. jag har ångest över att de skulle varit vår ett års förlovningsdag... :/

Det går verkligen upp o ner med allt... börjar iaf komma in i mina rutiner med att ha barn, städa, tvätta o allt... blir fortfarande lite burkmatsburkar ibland men han är rund o go.. för en som är duracell kanin.. haha..

I september kommer en artist hit som jag verkligen vill se... Romeo Santos... sångaren i tidigare gruppen Aventura om ni vet vilka de är :P jag vill åka dit o N kan vara med sin pappa men det är något som hindrar mig från att boka biljetter... :/ vore skönt med en helg för mig själv, hälsa på syrran o gå på konsert.. min systerdotter fyller år den helgen också... men ja jag vet inte.. får se hur det blir... jag sa en gång ti M att om han kommer till Sverige vi måste åka o kolla på honom o dansa live ti hans låtar... Ja jag kan dansa bachata.. :) en sak kan jag förveckla iaf..
http://www.youtube.com/watch?v=Y3XyWhrZnqE
 
En av hans solo låtar... älskar hans röst.. :)


Just nu njuter jag av värmen o att jag får vara med min lilla älskling.. allt annat förtränger jag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback