2014

Oj vi är redan inne på ett nytt år... gud så fort det går...
 
Jag är som sagt inte inne på bloggen så mycket.. känns som jag knappt är på internet längre.. Dopet har passerat och det gick bra... sötisen ville göra prästen jobb :) kom inte så mycket folk som anmält sig men maten lyckades gå åt ändå.. 22 dec hade vi det...
 
Julen har också passerat... just det på dopet kom min syster med familj och mamma upp så på julen var vi alla samlade... underbart :) det var nåra år sen.... hihi...
 
Nyår firades i Överkalix colombian style.. och så var vi inne på nya året...
 
Jag har varit på jobbet en sväng idag.. det blir nämligen flytt till nya kontor när jag börjar i feb. Jag har förlängt min mammaledighet en månad... jag vill inte börja jobba egentligen och det känns svårt o lämna min sötis.. :/ jag som varit med honom 24/7 i sju månader nu...
 
Han är förövrigt världens nyfiknaste lillunge.. vill vara med överallt o därför sover han minimalt just nu o är svår att lägga på kvällarna :S Hans energi är på topp och han har börjat ställa sig upp o klättrar på allt.. jisses det är full rulle hela tiden o man är helt slut den lilla tid man får på kvällen...
Han vill inte riktigt äta mat ännu flaskan med ersättning är fortfarande favoriten... som vanligt så oroar jag mig över det...
Han är en glad liten skit o de finns inget härligare än att se hans leende och höra honom skratta... :)
 
Nu bor vi själva igen och det är både och.. dock är inte rummet tomt på grejer så får se när vi kan fixa hans rum..
 
Ja liten uppdatering från mig... :)
 
börjar förresten undra vad vi har för klimatförändringar.. januari månad och isbana ute och 0 grader :S Det är otroligt när jag skriver att jag saknar snön.. haha dock inte kylan... :P

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Är det pappas tur att vara hemma nu? <3
Kraaaaam!

2014-01-05 @ 22:39:14
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Bjud på en bild på Charmtrollet. ;)

2014-01-09 @ 15:40:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback