Ett helvete

Ber om ursäkt för väldigt länge sedan uppdatering.. jag trodde alla hade övergett mig vid de här laget... :P

Det har varit o är en ganska jobbig period så jag har inte orkat skriva.. jag önskar att jag kunde berätta allt om vad som händer men de går tyvärr inte... :/

Jobbet går bra fullt upp.. Nico mår bra bortsett från förkylningar ti o från o väldigt kinkig emellanåt o ibland svår att söva... som idag ex då det tog 1,5 timme.. annars är det bra med honom..
annars har det varit en massa möten fram o tillbaka är spyless på de just nu..

Snart får jag ett break iaf o det är såå välbehövligt med ledighet... så jag önskar er alla En riktigt god jul o ett gott nytt år!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback