happy bday

to me... jepp imorron fyller jag år.. 35 år blir man eller 25 känner jag mig som... lite ångest men men.. går inte att stoppa tiden..

inskolningen började i veckan men de tog stopp direkt då Nico fick svinkoppor igen... denna gång på hakan :/ sååå typiskt men det är väl bara början...
jag fick min önskan om att vara hemma längre med Nico iaf...

det är inte lätt just nu.. ibland vill jag bara gå o gömma mig.. typ nu.. hatar att fylla år o ännu värre nu.. har blivit bortskämd av överraskningar senaste två åren... för att inte glömma förra året då M friade på min födelsedag... blev inget ett årsförlovningsdag firande.. typiskt att han skulle göra det på min födelsedag..

orkar inte skriva mer..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback