Riga

ja då är man tillbaka efter en händelserik helg.. :)
jag har varit i Riga med jobbet.. åkte i onsdags tiidigt på morgonen.. grabbarna sov fortfarande o var sedan i Riga någon dag för sightsign o möte.. sen båt tillbaka.. pust.. åka båt är ganska påfrestande.. ni kanske läste om en 25 åring som hittades död på en båt?? det var den båten jag åkte med.. hade abonnerats av studenter och jag kan säga att det var den värsta båten jag åkt med.. men när vi åkte hem var det iaf fin fint...
kom hem lördag kväll o har sen myst med min lillkille.. igår hade vi premiär i gungan och det gillades :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hu vad obehagligt med killen där, hoppas du hade det bra i övrigt på resan!!

2014-04-10 @ 20:48:23
URL: http://teamsaraochshaman.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback