Tiden går fort... för fort..

Min söta älskling är tre månader o lite mer faktiskt.. tiden går sååå fort... för fort eftersom det händer så mycket med lillkillen varje dag nu... :)
Han är underbar.. det finns inte ord att beskriva vad jag känner för honom... att han är underbar o fiin är bara lite.. :)
 
Fick en kommentar till mitt förra inlägg hur jag kan klaga när mitt liv verkar vara så väldigt bra, underbar son, förlovad o bröllop på G.
Ja man kan ju tro det... men jag skriver faktiskt inte här när min relation är åt skogen el om jag har en dålig dag.. jag skonar er från det.... verkligen skonar er från det.... därför jag inte har något att skriva ibland... och giftermål kan vi inte planera än... av vissa anledningar som jag inte kommer skriva här....
 
Fast nu är mitt liv bra... allt... även min relation... enda lilla nackdelen är att min förlovningsring är lite stor o det går inte att byta till mindre storlek för den skulle blivit föör tajt... vad kan man göra?? tips mottages gärna..
 
Just ja.. kom på att mycket har hänt på mitt jobb... jag kan ju verkligen inte släppa det... jag har fått en ny chef eller får när jag börjar jobba igen... min gamla är kvar på stället men kommer jobba med annat... sen kanske vi ska byta lokal också... mycket som händer när jag är åter...
 
Har äntligen fått några bilder så jag kan publicera från min fotografering.... Fotograf: Danielphoto.
 
 
Mitt hjärta, mitt liv, min kärlek i livet... <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Åh vilka fina kort!! Det är mitten är härligt!! :D
Kram på dig!

2013-09-10 @ 09:27:48
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anna

Hänga den i en fin kedja runt halsen.

Väldigt härligt, läckert och fint kort på dig och sonen! :)

Kram på dig.

2013-09-10 @ 17:26:47
Postat av: Sara

Vilka fina bilder på er alla. Hoppas ni har det bra med den lille :) Kan du be någon sån juvelerare att slå in ringen så den blir mindre?

Kram från mig och skalman!!

2013-09-14 @ 08:27:17
Postat av: Anonym

Fina kort.

2013-09-16 @ 21:31:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback