Sällan på datorn..

Ja det är faktiskt sällan man är på datorn.. kollar mest facebook på mobilen o kanske mailen ibland.. mer än så är det inte.. läser knappt bloggar el nåt...
Jo kollar kontot då ibland :)

Tack för era kommentarer/tips...

Har varit o hälsat på jobbet en sväng.. min "nya" chef var där så var o visade mig... blir tokig på min vikarie han gör verkligen inte mina arbetsuppg. alla säger jag ska skita i det men det är sååå svårt.. bara nåra månader kvar sen är jag tillbaka... om det går som det är tänkt...

Min lillkille är bara underbar :) kan inte sluta titta på honom o pussa på honom... han gör high five ja någorlunda iaf :) o nu har han börjat vända sig ibland... man kan aldrig föreställa sig hur det är att vara mamma förrän man är det.... :)

vi har numera två inneboende i vår 3:a de går men ibland väldigt stressande...

ja en liten uppdatering från oss.. ska gå pussa på min son.. :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Inneboende i en trea?! GAH! Vi får knappt plats i vår trea - mamma, pappa, barn - är det inte mysigare att bo själva och vara en familj tillsammans? <3
Kraaaaam!

2013-09-19 @ 23:45:40
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback