Sista arbetsdagen

Jepp nu är det sista dagen jag jobbar för i år.... jisses de känns konstigt o säga det :S Mitt jobb som är såå mycket för mig... tycker faktiskt om mitt jobb trots att jag haft samma jobb i snart 14 år.... nu släppa kontrollen till någon annan det är svåårt.. o jo jag har kontrollproblem när det gäller mitt jobb.. haha... är så nervös hur de ska gå... men from imorron är det min chefs problem..... intalar jag mig själv....
 
Insåg idag att jag sagt fel datum till FK.. har uppgett en lörd o inte måndag.. dock vet jag inte om det har någon betydelse.. måste dit igen!!! suck...
 
Ja jag jobbar fortfarande.. väntar på ett möte ikväll o gör klart massa saker... hann inte... tiden räcker inte till...
 
Sen är det fullspäckat även när jag är ledig... men jag återkommer om det....
 
Ultrasnabbt inlägg idag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi skulle ju peppa varandra så nu får du min tumme upp- för att du skrev: Men from imorron är det min chefs problem..... intalar jag mig själv.. Bra början och inställning! Heja Åsa ;) Kram/

2013-05-13 @ 18:26:11
Postat av: Susanne

Yeah,,och snart kommer bebis :)

2013-05-15 @ 07:12:35
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Näää vi har bott här i 3 år redan :D Jag håller tummen hårt för att ett bra hus dyker upp snaaaaaaart! :)
Hur känns det för dig? Inga känningar? :)

2013-05-21 @ 20:25:18
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback