Ensamt..

Nu när det inte är lika fullt upp längre så känner man verkligen ensamheten.. mamma har lånat bilen o varit i Finland... Måndag kväll var det möte med jobbet så den dagen gick fort... tisd o onsd va seega o jag vaknar varje natt ibland flera ggr natten mot onsd va hemsk fick kramp, mådde illa o allt möjligt.. :/ Jag är såååå sjukt trött... på kvällarna orkar jag inte göra nånting vilket stressar mig för det är saker jag ville hinna göra när M är borta....
 
Så känner mig stressad men orkar inget o trötthet.. har iaf varit fullt upp på jobbet o de är jag tacksam för..
 
Längtan efter M är stor nu.. men tror inte riktigt han förstår de... i helgen skulle han till exets mamma o de ska fira sonen med familjen.. sämre sändning vilket resulterar i att jag inte får prata med han lika ofta kanske... de känns jobbigt o speciellt när jag vet att dem är tsm som en liten familj... han är kille han förstår inget... han saknar mig o älskar mig o de säger han varje dag.. han önskar ja va där o de gör jag oxå..
 
Alla måsten o borden väger tungt just nu... den största saken som väger är att organisera mina bilder... jag har bilder på två minneskort med foton under ett års tid... jag måste organisera dem o bränna ner dem... o nu även bilder från mobilen.... de är såå tidskrävande o fattar inte varför jag inte gör de oftare... :/
därför ni sällan ser bilder här.. jag gör inget åt dem...
 
I helgen tror jag att jag ska träffa nåra tjejer från face som oxå är gravida.. vi har en mammagrupp inte superaktiv o än så länge är de bara två som kan ses (jag en av dem).. får hoppas de blir av iaf... sen kommer min vän E på söndag... de ska bli kul iaf :)
 
Bebisen har sparkat massor i veckan.. mycke på dagtid förut var de mest på kvällen o känns som att magen växer mer o mer för varje dag... de e så härligt o känna bebisen men är samtidigt nervös för nu är de inte långt tid kvar..
 
Igår snöade de o blåste.. idag sol...
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Emy

Trist att det inte blev av att ses på söndag :( Vi får styra upp en träff snart! <3

2013-03-12 @ 03:05:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback