Road trip...

Oj ja det är länge sen jag skrev.. har inte varit så mycket vid dator och när jag varit har jag inte haft tid o skriva..
 
Flytten är klar det är bara småsaker att organisera nu.. köpa någon möbel o hänga gardiner/tavlor o sånt.. sen är det väl klart.. och sen nästa moment köpa till bebisen :) vi har ju ett rum att inreda nu...
Känner mig aningen stressad varje kväll jag kommer hem o man har småsaker o fixa men ingen ork el sambo som inte hunnit fixa.. men men...
 
I fredags ville M åka iväg.. bara komma bort från Luleå sagt och gjort.. vi satte oss i bilen och körde... vi hamnade hos min mamma faktiskt :) kom tidigt på morgonen fick en hel dag där o sen upp tidigt på söndag morgon... pga bilkrångel förlängde vi vår resa och stannade i Skellefteå.. upp attans tidigt igen o köra hemåt... det var en toppenhelg iaf.. :) precis vad vi behövde...
 
Veckan har varit fullspäckad hittills möte månd kväll, var i Sthlm igår o nu ska de väl vara lite lugnare.. helgen vet jag inte vad som händer...
 
Magen sprattlar på.. känner mer o mer rörelse.. mest på kvällen när jag tar det lugnt.. de är en otrolig känsla faktiskt :) äter järntabletter nu.. det är en häftig känsla att veta att något växer i min mage.. :) dock fortfarande väldigt skrämmande för när den kommer ut förändras livet totalt!!!
 
Ja det var allt för nu.. ha en bra dag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men det är en underbar förändring av ens liv..

Benjamin levde mest om på kvällarna,när man tar det lugnt ,då satt han igång att leva loppan inne i magen... hi hi hi..

2013-01-17 @ 13:06:33
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback