Ej internet

Ja vi har ny passerat nytt år o allt det som hör till. Vi har även packat packat o packat o tapetserat o tapetserat i nya lgh.. o nu har vi flyttat in o fått ordning det mesta.. nästan iaf.. smågrejer kvar o fixa o städning/tvättning så de blir fräscht... :)
 
Känns inte som hem ännu men de kommer väl... har ju inte bott där så länge... o imorgon ska "gamla" lgh besiktas.. åh de känns... mitt hem sedan 12 nästan 13 år lämnar jag... :( men men nya händelser nya tag..
 
Tänkte skriva en årskrönika men just nu har jag inte riktigt tid o som rubriken säger vi har inte fått internet hemma ännu.. de gör tydligen bara omkopplingar en gång i veckan... men jag lever iaf.. :)
 
Bebisen i magen sprattlar på ibland.. börjar faktiskt känna det mer o mer.. konstig känsla o ibland undrar jag om nåt finns därinne speciellt när jag rört på mig mycket o varit lite stressad.. men igår va vi till BM o fick höra hjärtljudet så något ligger där iaf.... det är en märklig känsla :)
Jag är nu i vecka 20 och har inte gått upp något vilket oroade min BM så jag måste ändra lite grann... måste oxå börja med järn för de hade jag brist på... annars var allt bra...
 
God fortsättning till er..

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Skönt att du mår bra i alla fall :D Jag hade heller inte gått upp något - men så länge magen växer ska det inte vara någon fara :) Ät bra och varierande kost bara om du kan - jag levde ju på Coca Cola men fick en frisk och välmående bebis ändå ;)
Kramis!

2013-01-09 @ 11:54:46
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback