Valentine :)

Idag är det alla hjärtans dag... massa loove till alla... :)
 
Har inte hänt så mycket... har fortfarande inte börjat träna men promenerar lite.. jag vet de är skam jag borde verkligen göra lite träning... :/ jag har blivit bekväm...
 
Igår var vi till Bm o de gick bra.. bebisen mår bra fick höra hjärtat igen o nu mätte hon magen på mig.. allt växer enligt kurvan... jag har bara gått upp ett kilo... jag som va sååå orolig över det... fast de tyngsta månaderna är kvar.. får se vad jag går upp... huvudsaken är att allt va bra... jag har tydligen börjat få lite sammandragningar.. visste inte att de va de.. men jo tydligen.. så måste ta det lite lugnt.. får jag mycket ont som inte släpper måste jag till sjukhuset.. hm... pratade lite om min oro o mina tankar.. kändes bra att få sagt lite.. ska ringa om att få träffa nån grupp hm kommer inte ihåg namnet men är iaf om förlossningsrädsla.. så man får veta hur det går till... jag skjuter förlossningen på framtiden men de tyckte hon inte jag ska göra.. min sambo oroar sig ingenting han tar dagen som det kommer.. önskar jag kunde vara likadan ibland....
 
Annars är det bra... hoppas det blir mys idag.. jag vet man ska kunna visa kärlek varje dag inte bara för att det är valentine men jag har alltid tyckt denna dag är speciell o hatade den som singel...
 
Helgen får vi se.. blir nog inte lika mycket mys nu då han ska på middag med jobbet o besök men hoppas på lite iaf..
 
Ha en bra valentine day <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback