Gravidmage..

Jag vet jag är urkass på att lägga in bilder... är jättedålig på att ens lägga in dem i datorn.. ett måste att göra snart.. har massa med bilder som inte är brända på skiva...
 
Iaf här kommer en bild... från i lördags :)
 
 
Får ni oxå se vårt fina vardagsrum :) de måste jag oxå ta bilder på... nya hemmet...
 
Fullt upp idag är lite snurrig försöker göra hundra saker samtidigt..
 
 
Har letat efter nästa nummer av tidningen Cosmopolitan.. ingen tidning.. kollade deras hemsida idag och den har upphört!!!! Blev så förvånad.. i sista numret skrev dem inget att den ska försvinna.. varför kan man inte ha ett avslutsnummer?! vad ska jag nu läsa???? :/
 
Ha en fortsatt bra dag.... humöret är på topp idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma tidningar ;)

2013-02-17 @ 13:02:25
Postat av: Emy

Vad fin du är gumman!
Älskar din bebis mage <3

2013-02-17 @ 21:44:25
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Va? Vad konstigt!!

Men fin är du :)
Kramis

2013-02-20 @ 22:19:27
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback