Fullt upp..

Ja konstigt nog har det varit fullt upp sedan sambon åkte.. har varit mycket med mamma o styvfar.. har hängt där istället för att sitta hemma själv o bli deppad...
 
Saknar min älskling dock såå mycket.. han har kommit fram och gör oxå massa grejer så tiden går för honom.. lite avis att jag inte är med honom... vi har pratat en del nu på tele o igår på webcam ville inte han skulle gå... ta med mig på webcam hela tiden :)
 
Nu är hans pappa hos oss igen o nu även min mamma... Helgen blir mamma tid :)
Ska ta oss tid att rensa/städa vår källare.. det behövs veeerkligen...
 
Har promenerat till jobbet nu i veckan o inser att jag måste gå långsamt annars gör det jätteont... kroppen är verkligen inte som den brukar vara...
 
Var på stan en sväng på lunchen o in på KappAhl åhh jag skulle kunna köpa alla deras babykläder de är såååå söta.. :) men vet inte vilken storlek man ska köpa?! Handlade till mig själv istället på Body Shop för de hade massa erbjudande o jag hade presentcheck där...
 
Bebisen sparkar på.. blev lite orolig för de har varit lite tyst men fick bekräftat igår att hjärtat slår på för fullt.. fortfarande otrolig känsla när man känner sparkar o h*n lever om därinne... magen växer snabbare nu... ska försöka ta mig en bild snart igen.... har varit lite seg med de...
 
I veckan +10 grader och nu regn... slutet av feb... wow :)
Ha en bra dag...
 
Bloggtips:
Kolla denna tjejs blogg... jag bara älskar hennes bilder... :) http://lindapaulinesblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp nån enstaka i 50 kanske,om bebis e liten. Och sen 56.

2013-02-28 @ 18:56:05
Postat av: Anna

St.56 är den valigaste första storleken men den växer de GANSKA snabbt ur... Men beror ju också på hur bebisen är när den kommer ut. Brorsan fick köra storlken under 56 på sin för att hon konstigt nog va förs stor för st.56... Fråga igen om du inte hänger med på min "svammelförklaring" ! ;) Ha en trevlig helg. Kram/Anna

2013-03-01 @ 14:43:13
Postat av: Majsan

Köpte enstaka i storlek 50 och sedan 56. Kläderna i strl 56 kunde min kille ha rätt länge, 2 månader iaf innan vi gick över till 62 och då vägde han 4 kilo som nyfödd. Så börja shoppa du! Det är ju sååå mysigt!

2013-03-04 @ 15:01:56
Postat av: Susanne

Väntar på mer bilder ;)

2013-03-05 @ 18:00:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback