RIP

Åh mitt hjärta blöder just nu när man slog på facebook igår och alla skrev att Paul Walker har dött... vaa???? så svårt o tro tills man började läsa... i bilolycka såå onödigt :(
känner mig som en 15 åring nu för jag verkligen sörjer att han är borta.. jag ÄLSKAR Fast & furious filmerna och undrar vad som händer med de nu.. de kommer inte att bli samma.. har sett på Vin Diesels sida att de börjat inspelningarna.. så många bra filmer han har varit med i och han verkar så jordnära och charmig människa och framför allt otroligt snygg.... RIP Paul Walker och föraren.

Helgen förövrigt har varit jobbig bråk här hemma och de känns ju mindre kul såklart.. sen läste jag att en kompis fått missfall hon hade skrivit en lång och fin text om vad som hänt och tårarna bara sprutade när jag läste... så tragiskt... :(

Med min lillkille är det bra... hur trött man än är på morgonen så känns det i hjärtat när han ler mot en... :)
han är så charmig trots att han vägrar äta något annat än fruktpuréer och ersättning... och är lite förstoppad...

Mitt hjärta, mitt allt.. som blev 6 månader i lördags... oj så fort tiden har gått....

 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men åh så söt ,och stor han blivit ...
Tiden går sååå fort...

2013-12-02 @ 21:10:23
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina lilleman!! Vad glad han är😃

2013-12-05 @ 21:27:11
URL: http://teamsaraochshaman.blogg.se
Postat av: Anna

Sicken liten goding ;)

2013-12-09 @ 15:37:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback