Lön

Idag är det löning de gillar vi :) en dag man får känna sig rik eller rikare iaf.. haha...
 
Annars? joo de e bra... var nyligen jag skrev så har inte hänt såå mycke.... efter en perfekt vecka spårade saker ur men nu är de på väg upp igen.... gud vad jag önskar jag kunde spanska... känner mig bara så trög när jag försöker lära mig för inget fastnar.... :/
 
Igår var vi till hans kompis o hans tjej.. de bjöd på middag.. trevligt :) trots att jag inte förstår allt dem säger... hon är höggravid som vi hälsa på.. hon är beräknad till nästa vecka... o bakifrån syns de inte ens att hon är gravid... så avis på de.. haha.. min största fasa o anledningen till att jag inte skaffat barn än är just för att jag vill inte gå upp i vikt.. ska bli spännande iaf o se bebisen sen... har känt henne ett tag nu... fått känna bebisen sparka i magen gud vilken häftig känsla de är :) ska bli kul o se bebisen sen... jag har de bra för många av mina vänner har barn o mina syskon då såklart :)
 
Har inte så mycke att skriva just nu... det är kallt som f*n fryser hela tiden... hemma, ute o på jobbet... känns kallt hemma o de stör mig som fasen o elementet är iskallt o tydligen gör dem ingeting när man har över +20 grader.. blev såå arg igår när ja ringde hyresvärden.. grrr... får hoppas de kör igång värmen snart är ju faktiskt nästan nollgradigt på morgonen....
 
Ne nu ska jag sluta.. haha

Kommentarer
Postat av: susanne

Alla går ju inte upp i vikt,kan bli tvärtom oxå ;)

2012-09-28 @ 10:15:29
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Det syns ingenting på mig heller bakifrån, jag har ändå gått upp 10 kilo nu (inte så mycket eftersom jag spytt i så många månader, men ett par av dem är bara vätska som kommit sista veckorna) :)
Kramis och trevlig helg :D

2012-09-28 @ 16:27:27
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback