helg o ny månad..

Ja nu har helgen passerat och vi är inne i september... september fy snart är de oktober o vinter.. :S neej jag är inte redo...
 
Iaf helgen har passerat o de har varit braa.. fre va lugn o blev lite hemmakväll.. på lörd åkte vi till Ökx för vi va bjudna på fest... de blev en helt ok kväll.. bortsett från att jag kokade av svartsjuka för va en snygg tjej där som alla killar inkl min kolla på.. o hon ville dansa bachata (ganska intim dans) med just min kille... alla tjejer vill dansa salsa med honom eller merengue men inte bachata va inte så glad... men de dansade den med väldigt mycket space emellan... o sen dansa han me mig så de fick gå.. va hemma hyfsad tid men satt sen o prata hemma så de va skönt :)
 
Sönd va seg o vi åkte hem på kvällen.. blev tidigt i säng... skönt de för en gång skull fast ja kunde ändå inte somna... önskar såå att de fanns en avstängningsknapp på mina tankar :S
 
Månd va ja faktiskt o träna.. kors i taket men jag orkade bara ett pass.. ja är såå slut.. min kondition är i botten.. ja som annars tränar två pass.. tisd va ja oxå o träna men även då orkade jag bara ett pass.... hoppas de kommer igång snart.... träningen går framåt iaf o de är skönt :)
 
Allt har varit sååå bra ett tag.. jag har flygit på moln o sen kommer tankarna o jag hamnar på botten igen... jag hatar mina tankar som hindrar mig från att njuta... :/
Det är lättare sagt än gjort att kontrollera sina tankar....
 
Hoppas ni har de bra som läser :)

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

tusen tack för den fina kommentaren.
kramar till dig
ska kolla runt lite på din blogg :)

2012-09-05 @ 20:01:29
URL: http://roxxanna.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Jag vill inte heller ha vinter eller höst, men försöker tänka på att det är mysigt med tända ljus och fika och filmkvällar etc... ;)
Kramis

2012-09-06 @ 11:31:46
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Tack! :) Ja, Roxanna har jag kikat in till tidigare :)

2012-09-06 @ 14:39:34
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: sussie

nu hittade jag till din blogg igen.

2012-09-09 @ 19:57:51
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback