Ännu en helg..

Tiden verkligen flyger iväg.. wow... snart mitten på sept.. och vädermässigt känns de verkligen så iaf...
 
Ännu en helg har kommit och passerat... förra veckan va de lite kaos men helgen blev såå bra.. fick vara själv med sambon inga fester el nåt o tro mig de är ovanligt... :) Vi var o fiskade bara han o ja o de va så mysigt.. vacker natur, bara vi och bara mys.... :) fick dock ingen fisk men de nappade lite... va sååå länge sen ja fiskade... sen var vi hos min bror o hans familj o kolla film...
 
Fre va vi hemma förresten bara vi två oxå..... sönd va vi hos min bror igen... M skulle kolla på min brors moped... alla var visst lite irri på sönd. vart vi än vart.. men de va trevligt ändå träffa mina brorsöner... :) En bra helg mao :)
 
 
Har kommit igång med träningen igen o de känns såå skönt... fast de tar emot liite grann men åker iaf...
 
Annars är de som vanligt... de går upp o ner....
 
Hoppas ni har de bra...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Svar:
Det känns som en evighets väntan just nu, men inget är som väntans tider sägs det ju? ;-) Kramis

2012-09-16 @ 21:40:49
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback