Sista okt..

Halloween överallt har väl aldrig direkt firat de.. alla helgona brukar de va såå fint på kyrkogårdar iaf... ljus överallt :) Ska åka till pappas grav i helgen... är något magiskt o samtidigt läskigt då...
 
Oktober har gått fort varit mycke på gång.. så de har varit roligt.. november blir lugnare.. känns lite trist när man inte har nåt o se fram emot... jul såklart men ja vet inte vart vi ska vara.. förra året saknade jag min familj så mycke.. va kul o se annan tradition men saknade min familj o de svenska traditionerna även om jag försökte få med dem :) kollade på kalle o åt köttbullar o prinskorvar men va inte samma sak... ser fram emot flytten oxå fast just nu känns de långt bort... måste försöka beställa tapeter snart.. hoppas dem fixar de fort oxå så man slipper betala dubbla.
 
Träningen står still.. jag vill gå men jag är så otroligt trött.. ingen energi alls...
 
Med kärleken är det bra.. går upp o ner ibland som vanligt men mycket är mina egna tankar som spökar o håller på.. önskar verkligen jag hade en off knapp....
 
Du ska inte tro på allt du tänker... ne de är sant....
 
Vintern har kommit.. nu e de lite vitt på marken..... i måndags var de -13 fyy inte redo för de..
 
vet inte vad mer jag ska skriva...
Ha en bra dag... :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback