Okt..

Jepp det är ny månad... igen... borde väl inte bli förvånad direkt... hihi... tiden rusar fram för fort dock.. :/ Vill inte ha vinter ännu o är inte redo för jul...
 
Vad har hänt sen sist?
En hel del faktiskt men säger inte här.... hehe....
 
Förra veckan va bra.. va o hälsa på folk o va på möten dock blev det inte så mycke träning... :/ Fre va ja på möte på kvällen de va lagomt roligt men men.. helgen va bra umgicks me min sambos familj... Just ja köpte ju ny telefon oxå... hehe... äntligen de va som på tiden... :) Ni som har träffat mig vet va ja menar...
 
Det blev en Samsung Galaxy 2. Tycker den är lite stor men min förra va en vikbar så alla telefoner är "stora" hehe.. har dock inte börjat använda så mycket funktioner ännu jag skickar mest sms faktiskt...
 
I helgen ska jag jobba lite på mässa.. annars är de ganska lugnt....
 
 
Hoppas ni har de bra :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback