Ny vecka...

Ja nu är de ny vecka igen.... väntar på att få skriva avtal, jag valde besök för jag vill gå dit o samtidigt göra beställning för nya tapeter.. är i god tid för vi får inte lgh förrän i januari.. :) Men vore bra om de började tapetsera direkt så man slipper bo dubbelt.. för jag vill inte bo i lgh när de tapetserar igen.. gu de blev sååå skitigt av allt damm... känns spännande, ledsamt o stressigt redan.. haha... bilder kommer senare... :)
 
Helgen va bra... ja o sambon åkte till Pite Havsbad i fredags.. va på middag o show, träffade ett trevligt par från Kiruna som vi delade bord med.... de bjöd min sambo på de ena o de andra så han blev lite full... dock ändå tidig kväll.... på morgonen försov vi oss, min mobil hade laddat ur under natten.. så vi nästan missade frukosten! de bästa av allt... men vi hann :) sen va de lugnt under lördagen o söndagen så tvätta o städade jag medans sambon fixa me bilarna.. med hot om snö är de bäst o fixa på vinterdäcken....
 
I helgen jobbar jag även då i Pite.. blir tunga veckor...
 
Jag har återigen en svacka med träningen o de stör mig :/ jag vill träna men har svårt att ta mig dit är såååå trött på kvällarna.... :/
 
Annars är de bra... :)
 
Minusgrader redan o de känns inte så kul.. hot om snö o de känns ännu värre.. :S fast är inte förvånad.. man bor ju trots allt ändå häruppe....
 
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: susanne

Lät kul med show och middag.. :) Kul att se nått annat och byta miljö.

2012-10-17 @ 13:30:04
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback