oj oj

Skriver hela tiden att tiden går fort men den gör fasen de... vart tog november vägen?? den är snart slut...
 
helgen som varit va jättebra... lugnt med sambons familj i fredags o på lörd Breaking dawn 2 med sambon.. åhhh så bra.. kändes som att filmen bara var 30 min istället för nästan 2 timmar... vill se den igen :)
sen städade/tvättade vi o på kvällen var de salsafest... va nåra folk hos oss innan o drack (bortkastat o städa innan) på discot va de trevligt... :) träffade nåra tjejer från salsagänget som jag inte sett på evigheter o de va kuull :) extra bonus på den kvällen....
sönd var lugn..
 
nu har jag äntligen börjat träna lite grann :) yoga i månd o sh´bam i tisdags o de gick hur bra som helst... träffade favvo instruktörer på träningen o fick kramar o de har saknat mig... åh de är en sån glädje :)
dock känner jag mig nu helt färdig... lagt sig sent o sömnen är sisådär o nu är jag såå trött.. igår vilodag o ida tänkte jag träna yoga men får se... nu vill jag bara gå o lägga mig i soffan under filten... :/
 
snart helg o de gillar vi... ingen aning om vad som händer men man får väl se...
 
har massa måsten just nu som ger mig lite inre stress... dessa måsten.. åhhh
 
december kommer de hända massa roliga saker... bland annat Sthlm med jobbet o Western farm, Boden (julbord o show) o sen ska man flytta nångång början av jan så fixa om de... kommer va lite snurrig i dec tror jag... får se hur mycket jag glömmer göra...
 
Ha en bra dag... mörkt ute redan.... kl e halv tre.... :S
 
 
 
Hade inte varit helt fel o ligga här just nu med sambon :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Tiden flyger iväg ibland och ibland går den så himla sakta :) Hoppas att du mår bra i alla fall :)
Kramisar

2012-11-23 @ 14:35:46
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Emy

Jaaaa, visst var den sista Twillight bra? Såg den på bio med Nicklas, syrran och en vän till henne. Vill se den nu igen!

2012-11-24 @ 18:58:51
Postat av: lie å Gretzky

när blir det westernfarm? vi ska dit 20/12 m jobbet

2012-11-30 @ 19:36:23
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Svar:
Tack fina du, vad glad jag blir! En del motiv är så otroligt tacksamma att fota. Som mat, frukt, bak etc - otroligt lätt att fota sånt som "står still". Och sånt som är färgglatt. Sen älskar jag att fota människor, men det är lite svårare. Bröllop är underbart kul men svårt. Kort och gott - jag älskar att fota, men det vet du ju ;) Kram

2012-12-02 @ 16:45:42
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback