Offdag..

Igår hade jag verkligen en off dag.. allt kändes piss o ville bara krypa ner i ett hål o gömma mig... :/
 
Veckan har varit fullspäckad... träffa kompisar i måndags.. tjejkväll med jobbet i tisd plus hemmatjafs o onsd möte igen o stelt hemma... o så igår.... sambon va o träna o ja duschade o kröp ner i sängen med filmer.... sen pratade vi ut... känns så mycket skönare när man får prata ut o rensa luften.... så nu är de lite bättre :)
 
Fredag o de är alltid underbart o solen skiner... vet inte vad som händer i helgen.. de har vi inte pratat om...
 
Nästa vecka blir lugn iaf... jag borde verkligen ta mig till träningen för jag vet att jag mår så mycke bättre då... men steget dit känns tungt... får be sambon släpa mig dit :)
 
Glöm inte bort pappa på söndag... ska till min pappas grav på söndag o sen får man väl önska alla andra pappor en härlig dag :)
 
Ha de bra..
 
Lägger väl in en bild från förra helgens "halloween" fest...
 

Kommentarer
Postat av: Unikamobilskal

Fina!

2012-11-14 @ 15:45:55
URL: http://unikamobilskal.blogg.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Offdagar är trist, men man får ha såna ibland! :)
Kramisar

2012-11-23 @ 22:01:20
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback