Kompisar..

Igår var en dag i kompisars tecken... :) Träffade vännen S som jag inte träffat på läääänge... va trevligt o ses igen.. efter jobbet så träffade ja gumman Y vi va o fikade o sen storhandlade jag med henne.. två flugor i en smäll eftersom jag har bil så underlättar de för dem... kom hem vid 20 gjorde tacos, duscha o sen faktiskt sängen.. va heelt slut.. sov så dåligt söndagsnatt....
 
Helgen va bra.. va på latinofest/halloween o de va ganska trevligt.. vi blev bjudna samma dag så vi klädde inte ut oss.. borde lägga in mer bilder... förlåt jag vet jag är urkass på de.... borde organisera mina bilder oxå o bränna de på skiva har inte gjort de på läääänge nu... tar sån tid..
 
Iaf helgen va bra o nu är det november... veckorna rusar iväg... både på gott o ont... :)
 
Är så trött hela tiden.. min energi är borta... :/
Ikväll jobbar jag.. jobbet ska ha tjejkväll... kommer bli trevligt... har varit med från planeringen till slutförandet o de är de roligaste..
 
Slut för idag... ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: sussie

tack själv,var trevligt. :)

2012-11-06 @ 21:07:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback