Tiden går fort..

Veckorna kommer o går o helgerna likaså...

Jisses vad tiden rusar iväg.. snart juni redan.... sommaren börjat komma med småsteg... jag går fortfarande o fryser tycker de blåser såå kallt...

Veckan har varit bra.. eller veckorna... efter Turkiet har allt kommit tillbaka till de normala.. el nästan iaf... sommarschemat har börjat på träningen så de är liiiite mindre pass... men maten har inte kommit tillbaka.. gud har slarvat så mycke o ätit massa s*it istället... usch jag har tom gått upp igen :(

Måste verkligen skärpa mig med maten och börja gå långpromenader nu när träningen minskar över sommaren..


Helgen va bra.. o även förra helgen... var ut båda helgerna.. man har blivit av en lite festprinsessa.. haha.. ne inte så allvarligt men de har varit kul :) Har gjort lite vettigt hemma oxå men inte tillräckligt... skulle behöva vända upp o ner på mitt hem o städa rubbet!!

Annars är mitt huvud fortfarande förvirrat.... ojoj.. kanske nu mer än förut.....


Solen skiner o jag är svintrött idag.. längtar till jag får sova igen.. hahahha...

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback