Mässa..

Ja denna helg jobbar jag då på mässa... de är sååå stressigt igen med möten o resor så jag blir galen.... tror ja inte varit såhär stressad på flera år... alltså stressad har jag varit nu mer än tiidgare de senaste halvåret... pust.. men men.. snart blir de lugnare o snart semester... har dock ingen aning om va ja ska göra på semester men men de är senare bekymmer.. haha..


Snart blir det nya äventyr o de blir kul hoppas ja... så om jag inte uppdaterar nu på ett tag så är de för att jag inte har möjlighet till dator... jag vet inte hur läget är... eller rättare sagt min plan är att inte sitta på datorn alls.. haha.. måste väl nångång ha ett liv utanför här :P


Bara tänka på MIG o vad som gör mig glad...


Ha en fortsatt skön helg... :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback