Så typiskt..

När man börjar komma på rätt köl igen o allt verkar ljusare då slår allt skit ner på en gång... :(
Först förkylning..

sen går digitalboxen sönder o nej det hjälpte inte med att byta programkort den slår av sig själv direkt när man slår på den.. något är fel.. har ringt samsungs tekniska support o de skulle undersöka o maila.. om inte de funkar så lutar de åt att jag måste köpa ny o går då miste om bra avsnitt av so you think you can dance som jag ännu inte fått ner på vhs.... man ska inte skjuta saker på framtiden de blir bara fel...

bilen har oxå gått sönder.. glykolen rinner rakt igenom hela sk*ten mao kan bilen börja koka om man kör... vet inte hur jag ska få den från garaget på jobbet där den nu står till verkstan... kanske måste man bärja den o de är en ganska brant backe från garaget.. vet inte hur ja ska göra... :/

mera kostnader o fixa o snart börjar D.H. med nya avsnitt som jag missar o imorgon dubbelavsnitt av Grey´s. :(

har tänkt på M en del o träffade honom igår när han var o hämta posten.. han såg så cool ut o han blev förvånad när hans saker inte va i lgh... såg dock ut som ett bombnedslag i lgh plus att jag såg inte så fräsch ut.. de är inte så man vill visa sig direkt... :/
idag har han hört av sig oxå.. han lät såå dålig o ville ha hjälp o ringa vårdcent. så jag gjorde de... han lät så ynklig o väldigt dålig.. har smsat han nu o han är inlagd igen på sjukhuset... min sta.. nej just ja han är inte min stackars älskling... :S ja nu kan han iaf inte skylla på att jag inte ger honom lugn o ro iaf...

jag hoppas allt vänder snart... o hoppas jag kan börja med träningen igen när jag är frisk.. de va kul o va tillbaka faktiskt... o man får såå härligt bemötande när man är där :)

var populär ett tag men nu är de tyst.. väldigt tyst... kanske för att man inte verkat så intresserad så folk backar. ett tag var de hur många som helst som hörde av sig.. blev lite förvånad faktiskt...
har iaf plockat lite i lgh o insett att saker jag haft i källaren behöver jag inte mer... skulle vilja göra en totalrensing igen av allt... nångång...
blir så stressad när jag inte har ordning o när de är mycke saker överallt o rörigt i lådor osv.. jag får panik ibland..

nu är jag rastlös... hade såå gärna velat se D.H :( tänker på M som ligger på sjukhuset oxå... stackarn..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kram ♥ ♥ ♥

2012-03-08 @ 13:36:53
URL: http://www.carolajnastankar.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback