Hm..

Har inte skrivit på några dagar.. har bara inte haft lust... och sen har det inte hänt så mycket...

Jobb och träning har varit på schemat denna vecka... o möte i måndags..

Tränade sh´bam o bodybalance i tisd, bodycombat i onsd (va helt slut efter onsd), igår tänkte jag träna sh´bam men ändrade till yoga... kände att min kropp behövde de o jag hade rätt... de va såå skönt o stretcha ut... :) Idag blir det zumba längtar :)


Fredag o jag känner mig glad :)
Hade varit ännu gladare om jag fått lön idag men nee den kommer på måndag..

Har pratat med M flera ggr... de känns ganska bra faktiskt... jag är fortfarande förvirrad men inte ledsen iaf.. o de är bra.. tycker jag iaf... jag är inte redo o släppa honom ännu... Han fyller år nästa vecka oxå...

Ska träffa min vän E idag.. ska bli kul :)

Inte så mycket mer o tillägga just nu... Ha en skön fredag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback