Error... -7 kg

Skrev ett jättelångt inlägg och när jag klickar på Spara så blir det error.. så arg jag blev... sen står det vi håller på med systemunderhåll... skickade ett argt mail till dem.. de kan man faktiskt informera om att de ska göras..

Iaf så orkar jag inte skriva om allt igen tror inte jag kommer ihåg exakt vad jag skrev heller men det viktigaste var att jag gått ner i vikt.... :)

Fast de har jag vetat om länge för jag har mätt mig och tappat 5 cm runt midjan.. men vad jag inte visste om eftersom jag typ aldrig väger mig är att jag tappat 7 kg!!! Det är mycke ju :)
Jag var tvungen o väga mig flera ggr för jag trodde inte de va sant... :) Jag kan ha mina gamla jeans jag inte kunnat använda på flera år och har sett på andra saker bland annat min thailandsklänning som är uppsydd efter min kropp att den är för stor! De har som varit ett plagg som jag har haft som mått.. jag får inte gå upp så mycket att jag inte kan använda den men nu har jag tvärtom.. den är för stor :)

Jag har faktiskt M o tacka för att jag tappat vikt... tack vare hans colombianska mat och att han skämt bort mig med middag när jag kommit hem så har kilona rasat.... och detta trots att jag inte ens tränat! Ja förutom med honom då.. hehe... jag går varje dag till jobbet ca 6 km o de gör jag för att rensa huvudet efter jobbet.. de har blivit en vana att gå... Jag saknar hans mat o blev verkligen bortskämd me de...

Men nu är det upp till mig att göra middagar och att inte småäta... för det är faktiskt med dem få knepen jag har gått ner.. äta frukost, lunch o middag och att inte småäta... dock har jag ändå ätit godis o sånt men de har inte haft någon påverkan... fast jag tyckte jag har gått upp efter att M gjort slut för jag började tröstäta o gick tillbaka till mina mackor igen... vilket inte är bra alls...

Jag gör storkok för jag verkligen HATAR att laga mat... storkok för lunch och storkok för middag... jag behöver göra det eftersom jag nu börjat träna igen så orkar jag inte laga mat när jag kommer hem efter 20 varje kväll nästan... då är det perfekt o ta från frysen.. :)

Väldigt komiskt att man aldrig blir nöjd för igår såg jag att höfterna börjar lägga på sig igen trots att jag innan vägt mig o sett att jag gått ner 7 kg... haha... synen man har på sig själv är verkligen knäpp... :) Man blir aldrig nöjd verkar de som....

Var på massage i måndags o eftersom min ordinarie är mammaledig provar jag några olika på de stället.. hon som gjorde nu hittade massa tryckpunkter i benen som gjorde såå ont... jag är fortfarande öm på dem ställena... vi kom på att det är mina skor som gör de... när jag var i Spanien köpte jag fitnesskor.. såna som är rundade o inte platta under... har inte känt någon effekt på kroppen förutom att när jag är på massage så gör det ont.. man stretchar inte på samma sätt ju... träningen igår va mest smärtsam faktiskt men jag va där iaf :) Kände mig lite off igår... :/  Men idag är det bra :)

Ikväll ska jag på möte i Boden och imorron fyller M år.. skulle egentligen jobba imorgon kväll oxå men de har blivit inställt... får se va som händer....

Har sett nu att min bank blir kontantlös... alltså varför??!! Jag sparar alla mina mynt o växlar in lite då o då.. o tack vare att mitt konto blivit hackat en gång eller inte kontot men mitt visakort (via bankomat eller i affär) så är jag försiktig o nu tvingar bankerna oss att använda kortet o internet mer... jag tycker de är såå dåligt!!

Ne nu spara... hoppas de inte blir error igen....

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite sent att kommentera först nu kanske- men bättre sent än aldrig! ;) Tänkte ang att du går till jobbet- det kan också ge resultat! Jag hälsade på stället jag jobba på innan jag fick Frida vid något tillfälle och en personal sa: Vart har du tagit vägen? Trodde först hon mena då jag inte varit där på ett tag, men hon syfta på att jag gått ner i vikt och när hon fråga vad jag tränat sa jag att jag inte tränar något men däremot tagit mycket promenader- där har du nog anledningen...! ;) :)



Ha en GLAD PÅSK om vi inte hörs innan! (Jobbar heltid sedan ett tag tillbak så blir inte så mycket tid över till annat när man kommer hem) Kram/Anna

2012-04-03 @ 20:07:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback