De känns bra..

Jag har verkligen kommit igång med träningen nu o de känns så braaa :)

Måndag var jag o träffade mamsen o umgicks me dem en sväng sen for jag o träna zumba.. de kändes såå skönt.. fick höra min favvolåt eller flera av dem men en jag inte hört på länge ;)

Igår var en så bra dag... träffade min andra vän C som jag inte sett på flera månader.. vi käka lunch o prata om allt möjligt som hänt o fick många härliga kramar.. kramar mår man såå bra av :)

Har träffat M o lämnat post o de kändes faktiskt bra... oroade mig i onödan som jag alltid gör... dock förstår jag mig inte alltid på honom.. men han är ju kille så det är väl inte meningen alla gånger...

Jag var sen o tränade två pass igår.. sh´bam och bodybalance... var helt slut sen men de va så skönt :) Fick kram igen av en instruktör som var glad o se mig :)

Dock lät jag min rädsla ta över för en sak på jobbet som jag blev erbjuden att göra.. jag är så irri för att jag inte sa ja till det... nu är chansen förbi. Det stör mig att jag lät rädslan ta över för jag vet att jag skulle ha klarat de :/

Idag har jag tänkt träna igen... bodycombat.. de va såå länge sen o de är väldigt tungt så hoppas jag orkar.. haha

Ne nu göra lite nytta.. Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback