Bra helg..

Helgen har varit jättebra.. har fått massa saker gjort hemma o gjort storkok så jag har middag och lunch :) Jag är såååå nöjd med mig själv :)

Var o fikade med C i lördags o de va skoj.. träffa lite folk som vi satt o prata med.. :) Så då har man varit lite social oxå o inte bara städat, tvättat o fixat hemma...

Och igår var jag hos brorsan som nu kommit hem från Thailand.. familjemys på söndagen :) Var där från 15 till 20 nångång.. fick god middag oxå.. hihi.. premiär för grillat faktiskt... bland all snö.. hehe..

Kändes såå bra hela helgen... dock fasar jag för veckan nu o att jag måste höra av mig ti M som fått post.. helgerna har vi inte hörts så mycke men däremot på veckorna.. så är som att jag väntar på att få höra från honom.. gillar inte den känslan... :/

I veckan har jag nåra möten med jobbet oxå sen är det ganska lugnt.. projektet som jag blev erbjuden o hjälpa till med är inte ännu o utbildningen blev inte i södra Sverige som jag önskat.. eller jo på sätt o vis men inte Gbg utan Sthlm.. får se när de blir.. tidpunkten är inte klar..

Nu får jag iaf sova som förut o de är såå skönt.. fast jag går o gäspar ändå.. hehe.. kom på att jag har inte haft semester sedan nov. o de känns kan jag lova.. julen var så dum i år så hade ju ingen riktig semester..


Bilen är inte fixad.. fick ytterliggare problem i helgen.. de är ju såååå typiskt.. allt på en gång... boxen funkar iaf o Greys o DH va sååå bra igår (såg reprisen).. :)

Träningen tar dock emot... känner igen att jag har ingen lust att gå o fastän jag har bokat träning vill jag avboka den.. :/ Men får se.. jag hoppas jag hinner ändra mig tills ikväll.. måste måste träna!! jag vet att jag mår bättre av de!!

Lägger in en fin bild som jag hittat på face o som stämmer för mig just nu....


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback