Veckan rullar på..

sakta men säkert...
 
Har tränat i veckan iaf o de är bra.. :) men nu blir det inte mycket mer.. måste börja gå promenader på helgen eftersom de inte är pass då.... Igår var de sista passet med vännen C hon flyttar till Sthlm :( Jag kommer att sakna hennes pass sååå mycket.... men jag tycker man borde kunna skype-zumba?! :)
 
Jag är sååå otroligt trött trots att jag sover på natten... helt sjukt... jag förstår inte detta... gäspar hela tiden o känner mig helt slut i kroppen...
 
I helgen är det något event så blir inte tråkigt tror jag... får se... jag tar aldrig ut något i förskott på helgerna... man får se va som händer...
 
Ne dags o ta tag i dagen... sol idag men blåser sååååå kallt...
 
När kommer sommaren??!!

Kommentarer
Postat av: lie å Gretzky

undrar åxå vart värmen tagit vägen :/
kram på dig

2012-06-28 @ 17:25:53
URL: http://norpatorpsgretzky.wordpress.com
Postat av: Lisa

alltid trist när en kär vän reser bort :( men visst borde ni kunna skype Zumba!! :)) Pratde med min far nyss i telefon och han sa att ni hade haft dåligt sommarväder hemma med mycket regn och att det var kallt... :( skickar lite värme till norrland! Kram

2012-07-02 @ 23:35:34
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback