Nytt utseende..

Ja inte på mig utan på blogg.se... ser annorlunda ut men man vänjer sig väl...
 
Jag är förkyld.. :(
började i halsen me hostande o nu snorar jag oxå o är helt matt... lagom till midsommar såå roligt... *not*
 
Jag har då inte tränat så mycke i veckan.. bara ett pass... körde ihop sig oxå med bil så kom ingenstans igår... idag orkar jag nog inte träna... fast förut gjorde jag de ändå men nu orkar inte kroppen... el så är jag lat.. haha
 
Har varit lite upp o ner denna vecka.... får hoppas att helgen blir bättre...
 
De händer inte så mycke annat här... längtar efter semestern... har förresten bokat in mig på magdans igen i höst.. höll på med de förut en termin men sen slutade jag o nu saknar jag de igen så varför inte prova :)
 
Hoppas ni har de bra o får en härlig midsommar..

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Trevlig Midsommar Åsa!! :)
Kramisar

2012-06-21 @ 22:55:18
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback