Nationaldagen..

Ja de tycker jag att vi ska fira... vi ska vara stolta över vårt land och kunna sjunga vår nationalsång utan att bli kallad rasist osv... så sjukt att dem tar bort dem från skolavslutningar..
Jag spelade Ultima thules låt när de sjunger nationalsången.. dels för att jag har minnen till den låten och för att den är bra...

Sen är jag ju verkligen inte rasist när jag senaste hm... 8 åren varit tillsammans med utländska killar.. hehe..

Igår var jag förresten i Överkalix och träffade folk.. var med M som hade fått uppdrag att dansa salsa o annat på deras nationalfirande.. han o hans mamma dansade salsa o sen dansade han bachata med mig :) Så kul o dansa lite sexig bachata i lilla överkalix.. hehe..

Jo jag är tillsammans med mitt ex igen... :) Vi har ju träffats till o från ett tag o inte kunnat skiljas på riktigt så nu ger vi det en chans till och vi får se vad som händer denna gång....

Denna helg blir spännande... kan tyvärr inte skriva vad för mycket är hemligt men vi lörd ska min bror firas iaf för han fyller 40 år :)

Imorgon är det härliga studenten... älskar när de åker omkring på flak o skriker.. vilka minnen :) Får rysningar varje år... hihi... Tänk om man kunde få uppleva studenten igen? :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Hoppas att du hade en fin dag och att det går bra med M den här gången :)

Kramis

2012-06-10 @ 21:32:10
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback