Midsommar..

De har varit en bra midsommar :)
Fre fick jag M till svenskt midsommarfirande på Brändön.. jättemysigt ställe o de va trevligt.. vi va lite sena men de gjorde inte så mycke... fikade o träffade även på min bror o familj.. han fick se när de dansade smågrodorna oxå.. haha lite skillnad mot salsa.. :P
 
På kvällen var vi bjudna på födelsedagsfest... då va vi tillbaka i latinovärlden... fick ingen tradition svensk mat men de va gott det vi fick... musiken va dock inte den bästa... de va trevligt iaf... jag drack oxå för en gång skull.. haha.. dock inte så mycket men lagomt... kom hem vid 4 nångång...
 
På lörd vaknade han ganska tidigt o vi åkte till Storforsen.... har faktiskt aldrig varit där.. el tydligen när jag va barn men de kommer jag inte ens ihåg... de va himla vackert o vi åkte med min kära vän Y o hennes familj så de va extra trevligt.... grillade o prata... mysigt... :) sen fortsatte vi hemma hos oss så det blev sent igen....
 
Sönd var det städdag... iaf för mig... jag höll på bli galen av allt skräp o grejer överallt.. jo jag är lite pendant... haha.. va såå skönt o städat fast insåg oxå att jag måste verkligen storstäda i sommar.. tvätta fönster o sånt otrevligt...
 
Jag längtar sååå till semestern.... räknar ner dagarna nu faktiskt...
 
Just ja va på bio i söndags o såg What to expect... den va riktigt rolig :) Klart sevärd...
 
Blev inte så mycket träning förra veckan.. inge bra... måste ta igen de nu... o måste passa på o träna zumba innan min faaaavvooo instruktör försvinner :( kommer bli trist.... ingen är som hon.... har fått min nya zumbakjol så ska inviga den ikväll... :) dock måste jag ta buss för jag är billös... min mamma har snott den o åkt till Finland..  blir lite bökigare då o jag åker aldrig buss så jag vet inte men de löser sig väl... blir dock sent speciellt idag.. jaja..
 
Annars har de inte hänt så mycket.. el har hänt massor med tanke på hur mina dagar annars brukar se ut.. hehe..
 
Hoppas ni haft en bra midsommar...
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Erik tyckte också att det var kul första gången han såg små grodorna! haha... vad roligt att midsommaren blev bra! Visst är storforsen underbart? och vad kul att ni fick en underbar vistelse!! jag var där, också första gången förra sommaren och då var det helt undrebart!!

2012-07-02 @ 23:38:40
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback