En lista...

Hittade en lista hos min vän E. som jag snor.. :)


UTSEENDE

Hur lång är du? 1.51

Ögonfärg? Blåa

Hårfärg? Brun/rött

Stil? Efter humöret

Är du nöjd med ditt utseende? för de mesta :)

Är du mogen? jo då enligt mig

 

FRITID

Du har varit på läger? Nej.

Du kör handboll/basket? Nej

Du kör fotboll/innebandy? Nej.

Du är ofta med kompisar? Så mycket jag kan :)

DU TYCKER OM ATT…

Kramas? oh jaa :)

Kyssas? jajamän ;)

Prata? såklart.

Sova? mmmmm :)

Gå upp tidigt?  nej jag är ingen morgonmänniska

 

Lyssna på musik? ja då.

Vara ensam? ibland... jag tycker inte om att vara ensam vill helst vara i ett förhållande..

Att vara kär? det är underbart... om den är besvarad

Vara i skolan? ja när man gick i skolan.

Kolla på film? oh ja... älskar filmer :)

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? En gång/dag.

Använder du deo? jepp.

Brukar du borsta tänderna varje dag? jepp.

Använder du parfym? jo.

 

KÄRLEK

Är du kär? ja det är jag :)

Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? för länge sedan.

Är du rädd för kärleken? lite grann.

 

BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? nej.

Snusat? nej.

Däckat? aldrig.

Tycker du att det är coolt att supa? nej verkligen inte.

Kysst en främling? ja.

Gjort ett sugmärke? ja.

Har haft oskyddat sex? jepp.

Pussat en tjej? ja tjejkompisar :)

Har du haft sex med mer än 20 Personer? ligger därikring.

Gråtit inför mer än 10 personer? tror de.

Smygit ut? hm kommer inte ihåg.. :)

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Ja då...

Sovit bredvid någon av samma kön? Självklart.

Sovit brevid någon av motsatt kön? oh ja.

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Ja.

Gråtit dig till sömns? aaa.

Gråtit framför någon du älskar? ja.

Vaknat av att du gråter? jo.

Skrikit ord som hora och slampa till någon? inte skrikit men sagt de.

Slagit någon på skoj? Ja.

Blivit slagen på skoj? Ja.

Varit på sol semester? jaa många ggr.. älskar att resa :)

Badat i havet? Ja

 

Har haft snöbollskrig? brukar hålla mig borta från de

Inte sovit på en hel natt? ja.

Varit på sjukhuset? ja.

Sovit i över 12 timmar? oh ja.

Sett en film mer än 10 ggr? verkligen o inte bara en :)

Varit ute en hel natt? Ja då... .

Bråkat med en vän? Ja.

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? Cola.

Tv/Data? tv

Blå/Rosa? blått passar till mina ögon :)

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? Lovely <3

När kramade du någon sist? igår.

Saknar du någon speciell person? ja jag saknar många.. min pappa, mina vänner/familj långt bort

Har du svårt för att bli kär? nja.

När kysste/hånglade du med någon sist? igår.

Är du singel? Nej

När fick du senast en komplimang? idag.

 

HAR DU NÅGONSIN…

Varit medvetslös: nej.

Hånglat med nån riktigt ful: nej!

Hånglat med fler än 50 pers: har inte räknat...

Gjort något riktigt dumt: jo.

Gjort något du verkligen ångrar: ja.

Varit nykter på någon nyårsafton: ja!

Åkt ambulans: nej.

Gjort nåt olagligt: nej.

Skämts över dina föräldrar: JA.

Sagt jag älskar dig och menat det: ja då.

Vilka kläder sover du i: inga kläder.

Vad hatar du verkligen: insekter.

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej.

Vill du gifta dig: Ja de vill jag.. de vore en dröm :)

Vill du ha barn: nångång....


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback