40 års fest..

Nu kan jag skriva om helgen :)

Den va sååå bra... På torsdagen kom nämligen min syster upp.. hon överraskade verkligen min bror så de va bra hemlighet.. hihi.... han blev jätteförvånad när han såg henne... :)
Torsd va ja på skolavslutningen till mina brorsöner.. så kul.. de va länge sen man va på sån... coolt uppträdande där även rektorn på skolan dansade... häftigt... mycke sång o dans... :)
Sen åkte jag hem en sväng o prata med M o hans mamma som oxå va på besök hela helgen... sen åkte jag iväg o käkade med familjen på O´learys... nya hänget i stan... god mat o trevligt sällskap....
Sen var jag o syrran på bio o såg förhandsvisning av Rock of ages... :) värsta 80 tals filmen o helt klart sevärd.. musikal o humor.... fick värsta överraskningen när jag kom hem... mys...

Fre tillbringade jag med syster o brors tjej på stan en sväng o sen hem o slöa lite sen ti min bror igen o umgås me dem... :)

Lörd va dagen då min bror fyllde 40 år.... den började med öppet hus hos dem vid 12... åkte dit till halv tolv.. va massa folk som kom o min bror va så överraskad att de kom så många :)
Sen kidnappade vi honom o åkte o spelade Paintball... inte min grej men kul att iaf ha testat... o jaa de gör ooooontt... blev skjuten på rumpan o höften o har värsta märkena!! aj.. men kul va de o min bror blev sååå glad :) han fick kanindräkt på sig så han skulle synas... hahaha...

Sen hem o duscha o fixa ordning sig.... sen till dem igen... blev skjutsad o vi åkte till Golfgarden för mångkamp.. de va jätteroligt! om ni inte har varit där så kan jag verkligen rekommendera det... jättekul med olika grenar eller bara att köra minigolf... superkul o jag är grymt stolt att jag tog full pott på gevärsskytte.. haha.. dock vann jag inte men sak samma... de va kul :)

Sen middag på Färjan eller BBB som den heter... god mat och trevligt sällskap såklart... :) Fick lite sms o samtal under kvällen oxå... hihi... jag var saknad.....
Tillbaka till min bror sedan för vi ville inte splittras... M o hans mamma kom dit en sväng oxå... de tyckte inte svenska fester va något för dem.. ingen som dansade o låg musik.. alla satt ju bara o prata.... jag fick ont i magen :/ så jag åkte med dem hem vid 1... så fort jag kom hem så somnade jag i soffan... haha.. jag var lite trött....

Sönd va seg gick upp sent o for sen ti min bror o sen skjutsa syrran ti flyget o på kvällen tog jag hand om en enorm tvätthög, dammsög o bytte rena sängkläder... så skönt.. :)

Så himla rolig helg :) och vårt mål att få en supernöjd bror uppfylldes.... :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefina bilder på fejjan! och guu vilken rolig helg du har haft och vad roligt det låter med Paintball!!! haha :) Kram

2012-06-15 @ 05:28:21
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback