Spanien..

Ja jag vet de va länge sen jag skrev... men jag har ju seemster :)
har knappt läst bloggar eller ens varit på datorn...
 
Vi har varit i spanien en vecka... med min bror o hans familj o svägerskans syster med familj... de va himla trevligt.. ja o min sambo bodde på en pensionat ca 50 m från stranden... vi bodde i en by/stad som hette Sitges...
Toppen o vi var även i Barcelona någon dag dock såg vi mest La Rambla och Metron... fy f*n o åka tunnelbana/tåg där... grrr....de är verkligen en stor stad.. hehe...
 
Massa sol o runt 30 grader varmt såå underbart.... :) saknar värmen verkligen...
Men de va skönt o komma hem...
 
Nu är det sista semesterveckan o sen jobb igen... går tillbaka ti ett väldigt tomt jobb o de är sådär... men nu njuta av semestern först....
 
De va uppdatering från mig.. nu frukost :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Hoppas att ni haft det toppenhärligt :)
Kramis

2012-07-26 @ 11:41:37
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback