Slut...

På semestern alltså.... :P
 
Vill ha mer semester juu men de kommer senare... nu jobba o tjäna mera pengar... har mest varit hemma o fixat sista veckan eller slöat eller träffat kompisar via min sambo... de har varit trevligt... annars går de verkligen upp o ner...
 
Helgen va vi med hans kompisar igen på fre o på lördagen va vi på salsafest... den slutade dock mindre bra med slagsmål... :/ värsta var väl att jag hamnade i mitten o fick en smäll på näsan... började blöda o de gör lite ont... jag är som tur är inte blåslagen iaf... är bara lite svullen... har alltid undrat hur de skulle kännas o nu vet jag de... hoppas inte de händer igen....
 
Typiskt nog är de toppenväder precis när man har börjat jobba o jag är helt ensammen här... min kollega slutade innan semestern o min chef har semester men han jobbar oxå på annan ort... är lite trist :/ dem vi delar lokal med är tyvärr inte heller här... kan spela hög musik iaf :) en fördel.. hehe...
 
Träningen har uteblivit nu på semestern... kollade schemat idag o de ser dött ut.. alla bra pass är på måndagen.. kan de inte va lite utspritt??
 
Ne dags o gå tillbaka ti verkligheten...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Hamna i slagsmål är inget skoj - jag har hamnat i mitten på många bråk på krogen när jag jobbade och det är INTE skönt med slag i ansiktet! Hoppas att du mår bättre snart!
Kramisar

2012-07-30 @ 23:58:25
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback